ayseakcura Kızlar sancılarım vardı şuan kontrole geldim önce doğum odasına sonra normal yattıgımız odaya aldılar sizin için resim çekicem çıkınca atarım
ayseakcura mavera hayır canım açılmadan dolayı sancı oluyormuş.. 37. Haftam nolur nolmaz diye geldim çok şükür yerli yerinde kızım❤️
mavera ayseakcura güzelmiş oda ben de 36 haftalığım orda doğum olacak inşallah. Sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏
ayseakcura Esme canan acaR Demir fakat izinli Saadet ünsala randevu aldım şimdi.. muayne eden doktor emine hanımdı
Esme ayseakcura bende canana gidiyodum ama medipol iyice şaşırdı 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Saadet hanıma randevu alıyosun Emine hanım muayene ediyo doktorumuz Canan hanım haber etmeden izne çıkmış
ayseakcura Esme gece gittiğim için emine hanım vardı nöbetçi 🤷♀️ Evet zorunlu izne çıkmış malesef bana geçen gün 2 hafta sonra görüşelim demişti
Esme ayseakcura hee ben saadet hanımdan aldınız randevuyu ama emine hanım ilgilendi sizinle anladım 🙊
Esme ayseakcura benimde çarşamba günü randevum var canan hanıma gidiyodum ama malum izindeymiş . Yıldız hanıma aldım bende . Çocuğumu görmeyeli nerdeyse 1.5 ay oldu şuan nasıl değiştimi yüzü şekillendimi vs renkli foto verir inşallah