Elcinszr Meltem3421 Meltem3421 her doktorum ucretı ayrı oluyor docent olursa uzamn olursa farklı ama bıze soylenen normal 1450sezeryan 2250 istege baglı sezeryan olırsa zatn sgk karsılamıyo oda 4500
Hcrn98 Meltem3421 o konuda bi bilgim yok cnm henüz onu konuşmaya gelemedik 30 haftalık hamileyim doğum şekline görede değişiyo bende merak ediyorum bakalım ☺️
Meltem3421 Hatcefatma evet herkes çok beğeniyor bn avicennaya gidiyordum ama hastanemi değiştrmrk istiyorum
Meltem3421 Elcinszr sigortam olmadığı için fiyatlar biraz pahalı geliyor ama çevremde başka düzgün hastane yok
Hcrn98 Meltem3421 tuğba hanımın her muayenesi 90 mesela gayet uygun bence bi görüş derim en azından dene ben bu cuma tekrar gidicem mesela
Meltem3421 Hcrn98 benimde yengem tuğba hanıma gidiyor yengemde 32 haftalık hamile cuma günü kontrolü var bende gidecem yengemle bakalım umarım doğum çok pahalı değildrde artık oraya devam ederim 🙏🏻
Hcrn98 Raziyeblrbn ewt cnm çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim sgklı 90 tl ama doğumdan sonra ilk altı ay bebeğe ücretsiz muayene ediliyo bu yönden çok avantajlı ☺️