Arkadaşlar 3 haftadır su geliyor günde 2 kaşık kadar doktor aminoshu testi yaptı su değil akıntı dedi fitil verdi fitili kullandım akıntım geçti bu sefer saf su gelmeye başladı şimdi de bana gelin tekra test yapalım belki de bu şudur diyor altdan muayane olmak istemiyorum Doktorumdan artık çok soğudum ne olduğunu çözemicek kadar saçma sapan konuşmalar yapıyor güvenmiyorum ona yarın başka doktora gidicem ? Benim durumumu yaşayan var mı acaba aranızda ? Bu Arada ultrasonlar suyum iyi
çıltı bebeğimin hareketleri de düzenli