Cengiz beye gittim daha dün çok iyi bir şekilde anlattı şifa hanıma diye gittim detaylu ultrasona o bakıyor dediler baya iyi şekilde karşıladı anlattı hatta artık normal kontrolünde ona gitmeye karar verdim yorumları okuyup ikilemde kaldım ama beklentimin üstündeydi inşallah normal kontrollerde de memnun kalırım