Bilal-tugba25 Kızlar meraba. 27 haftasındayım hamılelıgın 65 kıloyla kaldım suan 70 kıloyum dr şeker yüklemesi ıstedı yaptıranlar varmı bı zararı varmı sızce lutfen yardımcı olurmusunz
Ssultann Bilal-tugba25 canım bence kesinlikle yaptırmalısın ailende olmasa bile gebelikte şeker çıkabiliyo ve önlemini almazsan bebeği olumsuz etkiliyor ben yaptırdım ve çıktı mesela
nisemom Bilal-tugba25 bugün furkan kayabaşoğlunun instegramda canlı yayını vardı. Şeker yüklemesini sordular. Hala bu sorulara mâruz kalmak üzücü hiç bir yan etkisi yok yaptırın dedi.
Katrecgn Hiç bir zararı yok şeker r yüklenmesinin 2 hafta sonra bende yaptıracağım inşallah. Doktorlar genelde öneriyor
Bilal-tugba25 Ssultann gercekten mı ne bılım ınsan korkuyor biraz benım tetenoz aşımda var sence ılk şekerı yapım sonra ıgneyı yapım mı vırusten dolayı cıkamıyorum gıttıgım gıbı ıkısını de halletmek istiyorum
Ssultann Bilal-tugba25 tetenozu ben yaptırmadım onu doktorunla bi konuş istersen ama şeker yüklemesini aksatma gebelik şekeri olan ve insülin kullanan biri olarak söylüyorum 😌
3o_harf Ben de virüs sebebiyle hastaneye gitmek istemediğim için doktorumla telefonda görüşüp evde sabah öğlen akşam açlık tokluk şekerimi ölçmeye karar verdim. Değerlerim normal çıkınca doktor yükleme yapmaya gerek olmadığını söyledi.