Burcu-d ben 12 haftalık gittim çok iyidi iyice baktı doktor bı hafta sonra ağrım oldu yine randevu almak istedim 10 gün içinde beleşe gidiliyomuz bilmiyodum gelin bakar dediler bu keskin doktor bı tuaf davrandı bebeğin haftasını sordum bazen değişik cikiyo çünkü sen nasıl anne olacak filan dedi bu kafayla bende bı tuaf oldum iyi bakmadı ağrıya dahiliyeye git dedi geri geldim