30+2yim bende. Aynı sorun bende de var bugün de düşündüm acaba amniyon sıvısı olabilir mi diye Çünkü bi anda ıslaklık oluyor sürekli çamaşır değiştirmek durumunda kalıyorum ya da günlük ped kullanıyorum
Bi kaç gün sonra doktoruma gidip soracağım Bi sorundan kaynaklandığını düşünmüyorum ama