Yesimy3316 Merhaba sevgili anneler ben 15+1 hamileyim bu sıralar çok fazla acıkıyorum ve sürekli yemek yiyorum geceleri de dahil acaba gebelik şekeri gibi olumsuzluk olabilir mi yada normalmi
zuluu Yesimy3316 39 haftalık oldum bu gün şuan bile yemek yiyoruz sekerim de yok gayet normal ben çok mutluyum 😂
Yesimy3316 zuluu benim ilk hamileliğim o yuzden bole cok yediğim icin seker olabilir dediler ister istemez bir kuşku düştü içime cevabınız icin çok tesekkür ederim