kocak_57 iki ay full yattım. Aşırı halsizlik, bulantı ve kusma sebebiyle. Sonra biraz ayaklandım. 30+4 oldum hala bulantılarım devam ediyor. Bunun yanısıra huzursuz bacak sendromu var ve de en önemlisi anksiyete bozukluğum var. Virüs dolayısıyla da her gün stres seviyem tavan olduğu için psikolojik olarak çökmüş gibiyim.