Kızlar sabah 8de kanamam oldu hastaneye gittik yatış verdi kendimi iyi hissediyorum dedim eve geldim zaten evle hastane arası 5 dakika bu arada 37+4 haftalıgız az önce gene 2 damla kadar geldi idrarla beraber iç çamaşırıma bulaşmış napsam bişey söyleyim nişanmı bu ne oldugunu bilmiyorum