36+2 deyiz heyecan dorukta. Ah bide şu virüs belası olmasa. Üstelik annem babam uzakta yaşıyorlar yetişebilecekler mi .. bir yandan yolculuk yasağı.. Annemin babamın yanımda ya olamazsa onu üzüntüsü.. bir yandan ev karantinası sanırım psikolojim bozulmaya başladı kızlar 😔😔😔