@terelelli81 bende tip1'im canım. Benimde iki tane kürtajım var kalp durması sebebi ile. Çok şükür bu sefer her şey yolunda gidiyor 25. haftaya geldim. Ve inşallah da böyle devam eder. Hba1c yı 5,5 kadar düşündüm ve bu güne kadar dikkat etmedigim kadar çok dikkat ediyorum. Stres ve sinir yapmamaya çalışıyorum ya da yaparsam içimde tutup kendimi hasta etmek yerine ne varsa söylüyorum kimse çocuğumdan önemli değil çünkü 😊 inşallah seninde her şey yoluna girer ve sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 😊