Bayanlar benim bu gebeliğimden önce 1 düşük 1 de boş gebeliğin oldu 6+3 diye biliyordum sat tarihine göre 2 saat önce kanamam oldu acile gittim 11 mm kese gözüktü 5+3 gec döllenme dedi bebek görünmedi henüz 2 hafta yat dedi corona var die yatış yapmak istemediler progestan verip gönderdi kanamam kesildi ama agrım var ne yapabilirim ilaç harici düzelir mi sizce dua edin ne olur