miniginannesi1 ben ahşap yaptıracaktım Mobilya tutkum vardır aşırı ama geçen gün yatağımın kenarına ayağımı çarptım vazgeçtim 😂 gece uykulu kımbılır nerelerımı carpıp durcam sureklı park besık hafif dıye ona yoneldım😂 marka olarakta nuna ya bakmıstım ama park yatak ıcın gereksız geldı 2.500-3.000 vermek kuzenım kanz kullanıyor cok memnunum dedı o daha uygun bır fıyatta bır arastırma yapacağım daha