Kızlar merhaba ben 21. Haftamdayim ilk gebeliğim ve bu 3 4 gündür boğaz ve yemek borumda yanma var bu akşam baya bi hissettirdi malum coronadan dolayı çok korkuyorum boğaz yanması hic olmazdı bende sizce gebelikte yanma normal mi agrım yok sadece yemek boru ve boğazımda yanma var cevap verirseniz çok sevinirim😔😔