Merhaba arkadaşlar hayat hastanesine gideniniz doktor önerecek olan var mı
Ben Fatih beyde doğum yaptım çok memnun kalsın canım bebeğim 6 aylık oldu
Bebik-19
Bendeburda bekliyim 🤔