HocaAnne 11 aylık bebeğim var. Ve 2 ay sonra tekrar bir bebeğim daha olacak. Çocukların ikisininde yatagı yanımda mı olmalı. Yoksa Büyüğü mü ayırmalıyım. Tecrübeli anneler tavsiyelerinix nedir
Asyasaim Bence ikiside yanında olsun😍Allah bağışlasın cinsiyetleri ne çocuklarınızin bende ikinciye hamileyim benimkide 18 aylık büyüğü Haziranda ikinciyi doguracam inşallah