DilarAykut Merhaba kızlar yeni gebeyim ve kendime daha doğru düzgün bir doktor bulamadım yani bulduklarımda çok yüksek fiyat veriyor doğum için sizden ricam izmirde bildiğiniz uygun fiyatlı iyi bir doktor var mı ?
Deryaaasel DilarAykut ben konakta hayat hastanesine gidiyorum. Fatih bey doktorum kendisinden çok memnunum. Çok ilgili Bi doktor. Tavsiye ederim kesinlikle
edanur2426 DilarAykut torbalı Tınaztepe sadık sözdinlere gidiyorum çok memnunum maalesef bu zamana kadar hiç bi doktordan memnun kalmamıştım ama şimdi aradığım doktoru buldum çok uygun fiyat olarak da 75 muayene 3 bin Doğum her şey dahil testler filan bebek küveze girmesi gerekirse oda ayrı ücret istemiyorlarmış hepsi üç bin içinde
Brgzl DilarAykut can hastanesi irfan Özer 😌 muayene 135 doğum 3800 tahliller ve nst de 135 in içerisinde ek ücret almıyorlar doktorum harika bir doktor mutlaka tavsiye ederim 🙏🏻
Gmz3595 Deryaaasel DilarAykut Bende hayat hastanesi Fatih Beyin eşi Ayşegül hanıma gidiyorum 😊 bende hastaneden doktorumdan ve ücretlerinden oldukca memnunum
denizkuzum Deryaaasel hayat hastanesinin internetten yorumlarını okudum hiçiyi şeyler yazılmamıs neden acaba siz memnunmusunuz ne zamandır gidiyorsunuz doktorunuz kim muayne ücreti ne kadar
198935 DilarAykut 230 lira muayene ücreti doğum oda süsleme foto çekimi ikramlıklar 6650 yatırdım ama hepsi iptal olucak koronadn dolayı kimseyi almıyorlar çünkü hastaneye
198935 DilarAykut 230 lira muayene ücreti doğum oda süsleme foto çekimi ikramlıklar 6650 yatırdım ama hepsi iptal olucak koronadn dolayı kimseyi almıyorlar çünkü hastaneye
Hellobkt 198935 size sadece doğum ne kdar demişlerdi ve kaçıncı haftadasınız acaba bende medikale gidiyorum😊
LeylaEce Brgzl ben de can hastahanesi emre beyee gidiyorum doğum için fiyat söylemedi 3800 nerden öğrendin canım
EsraaMus Brgzl Bende İrfan Özere gidiyorum cok memnunum. Zam gelmiş mi diyorlardı ama en son sormamıştım. Bütün tahliller ücretsiz değil ama d vitamini gibi bazı tahliller de ek ücret talep ediyorlar.
198935 Hellobkt 34.haftadayım sadece doğum fiyatını hatırlamıyorum paket aldım Aralık başı gibi bütün ödemeyi yapmıştım siz hangi doktora gidiyorsunuz
Buketcaliskan35 Buko35 10 gün önce detaylıya gittim o da 350 tlydi. Normal randevuya girilmedi ondan haberim yoktu :) teşekkür ederim☺️