Deletedmom137 Ya kızlar özür dileyerek soruyorum 25.haftadayım günde 3 4 kere çıkmak zorunda kalıyorum bebek baskımı yapıyor araştırdığımda erken doğum falan yazıyor korktum anlayamadım
Cansutahsin Deletedmom137 bende çok gidiyorum korkma bebek aşağıda hareket ettikçe sürekli de gideceksin
Deletedmom124 Deletedmom137 canım ben 5 6 defa gidiyorum özellikle kocim arayınca çok geliyor birşey olmaz korkma Allah’ın izni ile içinde kalacağını çıkar gitsin
Gmze23 Deletedmom137 bende sürekli çıkıyorum özellikle öğleyle öğleden sonra sen böyle dedin korktum bak şimdi ama büyük tuvaletle erken doğumun ne alakası varmış ki onu anlamadım
Busbusvehashas Deletedmom137 allahım keşke ben de çıkabilsem 😂 gözümü sabahları açar açmaz deneyimlediğim 26 yıllık rutinim hamileliğimin son aylarında özleme döndü resmen 🤦🏻♀️🙊 nazar etme dilini ısır tadını çıkar😂
Deletedmom137 Deletedmom124 ay bunu soracağım aklımda gelmezdi ammaa internete ne yazsam mubarek en kötü şeyleri çıkartıyor🥱
Deletedmom124 Deletedmom137 o zaman sürekli çise gitmekte erken doğum belirtsi 😆 ona da baksana klozetle yatıp kalkmak istiyorum sürekli oradayım 24 saat abdeestleniyorum 😛 yıkamaktan bıktım
Dlmm Kucuk abdest diye okumusum ben 🤦🏻♀️ Bebisler cok baski yaptigi icin surekli gtmek zorunda kaliyorz🙊 ama buyuk icin bir fikrim yok acikcasi🤦🏻♀️
Deletedmom137 Deletedmom124 bi bardak su içip wcye koşturmalar tam uyucam çişimin gelmesi 🤣 sen kaç haftalıksın
Yasemmm Ben de 24. haftadayim ve bazi gunler aynisini yasiyorum😅 bir onceki doktor randevumda bu sikayetimden bahsettim doktorum bunun demir ilacinin yan etkisi oldugunu ve normal oldugunu soyledi. Demir ilaci kullaniyor musunuz?
Deletedmom124 Deletedmom137 of sorma canım birde oğlum ağlaması cabası çiş yaparken 2 yıl olacak rahat yapamıyorum özledim inanki tek takılmayı WC de uyanıkken asla tek giremem inletiyor yaramaz ortalığı kapıyı kapatsam alttan bakiuor kapılara vuruyor çok haylaz çok 😆😆ayıp desekte anlamıyor 31+6 olduk çok şükür 🤲
Cansutahsin Deletedmom137 ahahahha sorma yaa ben bile bazen sorsam mı diyorum sonra aman bosver diyorum ama rahatlatiyo bazı yorumlar ınternete girip bakmak zor geliyor 😂
Deletedmom137 Dilara9 ayy kız kimsenin aklına gelmeyecek bişey düşündüm bebeğe besin gitmesse bide 🤣🤣🤣🤣
RuzgarsMommy Deletedmom137 ahahahahh bebegim daha kötülerini gördük biz bu ne ki 😁😁 Yalniz sen hem istahsiz hem mide bulantısı hem fazla tuvalete çıkarak adeta manken hamileliği yaşıyorsun hayırdır Ben bile 4 kilo aldım lütfen artik kilo alir mısın
Deletedmom124 Deletedmom137 niye kimse 💩 mu canım ayıp mı? Dua et osurmuyorsun sürekli benim gibi 🤣🤣🤣🤣🤣 ay bu gece ben iyice terbiyesiz oldum Allah’tan eşim yok adam kaçacak benden yoksa pat pat motoru gibi