Kızlar 20.haftamdayim sağlık ocağından hiç tetanoz aşısı için aramadilar verya herhangi bişey için hiç aramiyorlar beni normal mi bu yoksa sağlık ocağındaki ebe mi sorumsuz olduğu için hiç ilgilenmiyor hastaneye de doğru düzgün gidemiyorum zaten virüsten dolayı ne yapacağımı şaşırdım bu aşı da önemliymis sanırım öyle diyorlar