Sewimli şuan 6 haftalık hamileyim canım 4 ay önce bir düşük yaşadım ama ilk gebeliğimde düştü 3 ay sonra hamile kaldım ondada bu çıktı dogumla alakalı oldugunu düşünmüyorum.dogumdan sonra kürtaj olabilirsin demişti doktorum eger içinde parça kaldıysa diye 2 ay sonra kontrole çagırdı.Gayet iyi bakmışsın kendine rahmin çok güzel toparlanmış dedi. Sadece 2 sene çocuk düşünme dedi ama onu her sezeryan olana diyorlar zaten.