Ilawka canım merhaba. Ben 2 sene önce kızıma plesentam previadan dolayı erken dogum yaptım 35 haftada dogdu. Dogumda doktor plesentanın rahmime yapıştıgını rahmimi kazıdıklarını söyledi. 35 kadar zor beklettik dogumu ama şöyle birşey vardı bende 16 haftadan beri yogun kanamam geliyordu yani bildigin şakır şakır her gittigimde ya düştü ya dogacak diye bekledik ama şükür ki 35 e kadar durdurdular dogumu igneler serumlar yatak istihatleriyle geçti son 3 ayım. Eger yogun bir kanaman yoksa korkma içini rahatlamak için yazmak istedim yapışıklık ultrasonda anlaşılmıyor dogum esnasında anlaşılan bişey. Kaç haftalıksın bilmiyorum ama 30 kadar çıkabilir demişti benim doktorum detaylıda bakan doktorum ise seninki komple agzında çıkması imkansız demişti.sen mümkün oldugunca dinle ani hareket yapma inşallah çıkar çıkmazsa da zaten mecburi sezeryan oluyosun ve herkeste sorun olmuyor içini ferah tut.