Yeliz58 saç boyalarının birçok türü tehlikeli kimyasallar içerir. Bu kimyasallar deri yoluyla emilir ve annenin dolaşıma girer. Saç boyası ile gelen kimyasallar annenin kanından plasentayı geçerek fetüsün kan dolaşımına da girebilir ayrıca o kadar kimyasalı solumak her açıdan kötü bence.. Bence bekleyin derim ben emzirme dönemi ve hamilelikte boyatmayı düşünmüyorum.