fatMaff38 Semakacan Yok canim doktor ne kadar gerekli gorurse o kadar veriyor. Bende 3 günde bir vuruluyordum. Simdi 1 haftaya cikardi.
fatMaff38 Ferahh bende de düşük riski var kanamadan dolayi. 17. Haftadayim insallah hayirla atlatiriz
AslDilaver [bilinmeyen].İnşallah benimde 37 haftalara gelirim senin adina cok sevindim canim Allah sağlıkla kucagina almayi nasip etsin teşekkürler canim.😊😊
Esrelf Buse000 kanama için vermişti canım. BEnde eş sıkıntısı yok. Ama eşi aşağıda olanlar kanamaya yatkın oldukları için onlarada veriliyor tedbir amaçlı.
UlkuY Esrelf merabalar benim de aynı sıkıntım var malesef 4 yavrumu kaybettim siz bebeğinizi kucaniza almışsınız çok sevindim rabbim acısını gostermesin insllh bu iğneden başka hangi ilaçları kullandiniz acaba teşekkür ederim
Gurbet198 Esrelf doktorum bana bişi söylemedi siz öğrendiniz mi acaba kaç günde bir vuruluyor bu iğne lütfen acil cvp bekliyrm sizden
Gurbet198 Semakacan banada 3 tane verdi ama kaç günde bir vurulmam gerektiğini söylemedi ya bı yardımcı olur musunuz😔
Nameless07 Gurbet198 canım doktor banada 3 güne vur diye 3 tane yazmıştı çok zorlarsa haftada bir vurdur dedi ben şu an haftada bir vurduruyorum
Nameless07 caglaolmeZ bende 500mg kullanıyorum proluton depot bu tam ampul mu oluyor yoksa 1000mg olanı var mı