_yldz43_ Kızlar koşun bakalım buraya 🙄neler yaptınız ? etkili bir krem var mı ? Yardımcı olur musunuz ?
Sohrett _yldz43_ badem yağı ve kakao yağı karışımı kullandım 39 haftalığım çatlağım yok tavsiye ederim 🙂 bücudumun diğer yerlerine bebek yağı kullandım
Mohtertalha _yldz43_ ben mustelanın kremini kullanıyorum ama düzenli degil 19+3üm hiç kilo almadım(52kiloyum)karin bölgemde çatlak yok ama bacaklarimda var 🙁🙁
Sohrett beriufuk zaten düzenli bebek yağı kullanıyordum 20.haftadan sonrada yağ karışımını kullanmaya başladım
beriufuk arslanmerve57 bende başlamştm catlama son aylra dogru oluyor diye bıraktm acıkcası. 30 dan sonra falan yogunlasrm tekrar die düşündm ama sanrm hata yapıorm devam etmeleym
Melisabkc Kizlar kaçıncı haftadan sonra çatlamaya başladınız ? Ben lierac kullanıyorum ama düzenli değil unutuyorum bazen 😕
Sebnem_C Bio oil çatlak önleyici yağı, hindistan cevizi yağı, vazelin ve bir sürü nemlendirici krem kullandım 16 haftadan itibaren ama aşırı çatladı karnım 35+3 ikiz gebeliğim var ve karnım berbat durumda
Smeyraaa _yldz43_ lierac krem bioil yap ve hindistan ceviz yagı kullandım 35+6 daym göbegimde hic bisey yok ama bacak ve popom çatladı malesef bünyeye baglı sanırım 🤦♀️
Sevvalmina _yldz43_ merhaba ben badem yağı kullanmaya başladım henüz karnım büyük değil ama hafif belirginleşmeye başladı cildimde çok kuru olduğu için büyümesini beklemeden başladım . Badem yağı yağlı bi his bırakmıyor ve yumuşacık yapiyor karnımı tavsiye ederim