Tugce-75 Kuzular adetime bir gün kaldı 7 gün önce test yaptım iki çizgi çıktı birisi silikti. Eğer adet olmazsam doktora ne zaman gitmem gerekir muayne için sizce biraz beklesem mi 2 hafta falan 🤔
Birkucukeylulmeselesi Tugce-75 bence hamilesin 🙏🏼😍 bendede aynısı olmuştu ama sen yine bi 10 gün bekle istersennnn
Firdevsds 1 ay bekle canım çünkü kese oluşacak daha ondan 2 hafta sonra kalp atışı duyuluyor riskli bir zamanda hiç gitme
Tugce-75 Firdevsds korkuyorum beklemekten de ben 7 ay önce bi düşük yaptım tekrar bisey olmasından korkuyorum ama erken de gitmek istemiyorum yani ayın sonuna doğru gitmem daha doğru olur suan buradaki uygulamaya göre 3 hafta 6 günlük . Diyorum ki 6 haftalıkken gideyim