Bebik-19 bende kırmızı lekelenme oldu direk doktora gittim burda yazılan ve okuduklarıma göre kahverengi olması kötü değil ama ben olsam yine de doktoruma danışırdım ve ihmal etmezdim çünkü doktorum 12 hafta kritik dedi hamilelik için Rabbim sağlıkla elinize almayı nasip etsin bebeğinizi