Busee_7 Merhaba arkadaşlar 11 haftalık hamileyim ve genital bölgemde yanma ve aşırı kaşıntı oluştu travazol krem kullandım doktoruma danışmadan sakıncası olur mu acaba.! Kullanan var mi?
Sumru Busee_7 en doğalı elma sirkesi canım benim de bazen hafiften kaşıntım oluyor bir çay bardağı suya biraz elma sirkesi döküyorum pamuk yardımıyla Sürüyorum biraz yakıyor mikropları öldürüyor çünkü sonrasında misss 😂
Mervexx3535 Busee_7 bende travazol kullanıyorum. Kaşıntım oldukça yıkayıp sürüyorum 1 hafta rahat ediyorum sonra gene aynı. Hamileliğimin başından beri var 33+4 oldum evde bitmişti doktora soyledim gene yazdı hatta fitilde verdi ama onu kullanmadım
Fatma-asel_29 Busee_7 travozol krem kullanıyorum ama en iyisi sirkeli suyla tahretlemek kaşıntıya çok iyi geliyor
Hatcefatma Vajinal enfeksiyon olabilir ben çok yaşadım doktor bana da travazol vermişti ama yine de bi doktora git bence
Mrsakar Bende 2 ay önce falan mantar olmuştum , kadın doğum doktoru travazol vermişti ama ben kullanmayıp sirkeyle halletmiştim. Kullanabilirsin o yüzden bana yazmışlardı çünkü ☺️