Mervexx3535 yanlış anladın sanırım benim sölemek istediğim ben en başından beri urlada takipliym ama bende 37. Haftadan önce gitsem benide kabul etmezler. bebek yoğun bakımı yok yani 37 den önce doğan bebekler prematüre olabiliyo, küvezde yatması gerekirse Diye.. sonuçta ilçe hastanesi. Buca veya tepeciğe yani daha büyk olan tam teşekküllü bi hastaneye yönlendiriyorlar. Ama 37+ da Doğum olacak olursa devlet hastanelerin öyle özeldeki gibi kabul etmeme lüksleri yok tabiki kabul ederler.