Sebnem_C Kızlar merhaba, 35 haftada doğum yapanınız var mı varsa bebekleriniz kuvezde kaldı mı ya da ne kadar kaldılar?
Nevo Sebnem_C 35 hafta kötü bi hafta değil bu haftada doğup evine dönen küvözde kalmayan Bİlevar doğduğundaki haline bağlı yani solunum sıkıntısı yoksa kilosu 2.500 civarı ise emme refleksi varsa eve yolluyorlar endişelenmeyin inşallah
_defnee Sebnem_C 36 hastalıkken Doğum yaptım 20 gün önce. Erken doğum riskim vardı. Doktorum önlemlerini aldı. Ciğer geliştirici yaptı. Bende beslenmeme daha özen gösterdim. Kuveze girmedi çok şükür
Sebnem_C Elif6161 bende yarın 35+3 olcam 😊 şimdiye kadar erken doğumla ilgili bir risk yoktu ama kasılmalarım çok arttı ve 3 haftadır kontrole gidememiştim iptal olmuştu randevum yarın gidicem inşallah bi de ikiz gebeliğim var neler olcak merak ediyorum 😏
Sebnem_C Bende yarın 35+3 olcam 😊 yarın kontrolum var 3 haftadır gidememiştim randevum iptal olmuştu ve ikiz gebeliğim var şimdiye kadar bir risk yoktu ama kasılmalarım çok arttı merak ediyorum neler olcak bakalım
Tugbadnd @Sebnem_C bende adete göre 35 küsür ama ultrasonda 40 haftaya yakın çıkıyor dün gittim doktora solunumu başlamış dedi yarın tekrar çağırdı Duruma göre belki alabiliriz bile Artık dedi. Gelişimi önde de olsa bende korkuyorum solunum sıkıntısı falan çeker diye.
Sebnem_C Tugbadnd belki ciğer geliştirici falan yaparlar o zaman çok sıkıntı yaşamıyormuş bebekler hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım
Tugbadnd @Sebnem_C amin canım inşallah sende sağ sağlim kucağına alırsın inşallah hayırlı evlatlar nasip etsin rabbim.
Sueda29 _defnee 34te doğum yaptm canım.bişey sorcaktm bebeğimi iki günde bir banyo yaptrıorm sence iyimi yapıorm bide kulaklarına pamuk koyamıorm kulagına kaçar diye banyodada su kaçarsa iltihap olurmş bunun bi çözümü varmı
Aras3 Sebnem_C 35+4 de acil sezeryana alındım. Cuma günü 2910 kg 49 cm geldi oğluşum. Solunum sıkıntısı var diye küveze alındı.😞
Sebnem_C Aras3 inşallah en kısa zamanda kavuşursunuz oğluşunla ❣️ neden acil sezeryana aldılar acaba?
Aras3 atanurmervee bir gece öncesi yapıldı. 12saat sonra ikincisi yapılacaktı ama 10saat sonra durum kötüye gidince beklemedi doktor ikinci iğneyi vurmadan aldılar bebeğimi :(
Aras3 Sebnem_C gebelik zehirlenmesi geçiriyordum. 6.ayımdan sonra tansiyon yükselmesi başladı ilaca başladık en son 35+3de yükseldi düşmeyince doktorum gece hastaneye çağırdı. Gerekli işlemler yapıldı ama düşmeyince sabahı acil sezeryana alındım
atanurmervee Aras3 olsun Rabbim Şafi ismiyle şifa versin sağlıklıca kucağına K evladını 🤲 bizşm de yatışımız yapıldı 35+5 günlüğüz. Suyumuz azaldığı iÇin yatış verdi doktorum bugün ilk dozunu yarın ikinci dozunu vuracağını söyledi. Dualarınız da bize de yer verin inşallah 🙏