hanim-02 Merhaba gebeliğimi yeni öğrendim. İlk öğrendiğimde betahcg 125 çıktı iki gün sonra 184 çıktı . Sizce herşey yolunda mı ?
damlanne hanim-02 iki kat artmasi lazim canm normalde 250 olmasi lazimdi 2 gun sonra tekrar ver hayirlisi olsun simdiden 🤲
Behll_drl hanim-02 en az yuzde 60 artması gerekiyor canım yani 200 civarı olmalıydı ama verdiğin saat da önemli hatırlıyo msn hangi saatlerde verdiğini
Islim123 hanim-02 yüzde altmış artması yeterli ama kanı nerede verdiğin ve verdiğin saat önemli canım aynı yerde iki fun sonra aynı satte tekrar et bence sağlıkla al kucağına inşallah
hanim-02 Islim123 aynı yerde vermedim ama aynı saat aralıklarında verdim damlanne teşekkür ederim inşallah saglikli bir gebeliktir
Denizkaplan hanim-02 malesef degıl acil doktora gıtmenız lazm dıs gebelık olabılır asla ıhmal etme ben bır dış gebelık yasadm yukselmelerım hep yarım katıydı