Mrb.lar ikinci dogumum olacak insallah son 19 gün kaldi nisan 24 de sezeryan günü aldim.1.dogumum sezeryan olduğu icin ama ben suan cok korkuyorum ve cok stresliyim cunku ilk sezeryanim acil oldu ve sıkıntılı erken dogumdu ve 6 yil sonra ancak kendimi toparladim ve bebege karar verdim hergun ruyama giriyo napcam ben boyle