Kardelenyigit Kızlar 32 hafta olucam farkettim ki karnım aşağı inmiş ve arada kızımın hangi yeri bilmiyorum ama sağ tarafımda sertleşiyor sizde de oluyor mu onun dışında bi sorunum yok herhangi bi tehlikemde yok ama korkmuyorda değilim
Balgebe Kardelenyigit bebeğin haraketleri nasıl acaba benim dün geceden beri azalma oldu endişe ediyorum
Beyzaburcu Kardelenyigit çok normal canm bnde 33haftadaym bnmde karnim aşağıda bebek kanala girdiyse senin benim girdiği için doktor gayet normal dedi kötü bsey yok yani .sertlesmede bnmde oluyo 🥰🥰🤲
Meltemguvenir Kardelenyigit benimde oluyo ara ara o sertleşmeler rahim kasılması oluyormuş doktorum öyle dedi sorun olmaz dedi nstde bi sorunda çıkmadı zaten yalancı doğum sancısı oluyormuş bu dönemlerde😊
Eken Canım bende de bazen sertleşme oluyor ovalayınca geçiyor . Benim karnım aşağı inmedi henüz erkek diye mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Sevda7 Benimde sertleşme oluyor normaldir diyorlar. Bebeğim diğer haftalara göre biraz daha harketsiz sizde de öylemi acaba 🙄
Kardelenyigit Sevda7 aynı bende de öyle kuzuu eskisi gibi sert hareketleri olmuyor hafif hafif oluyor geceleri arada gerilir gibi hareketleri oluyor
Kardelenyigit Balgebe hareketleri benim 5-6 gündür eskiye nazaran hafifledi kuzum ya büyüdüğü içindir diyorum ama hafif toplanır gibi olması korkutuyor onda da ovalayınca geçiyor
Meltemguvenir Balgebe bende endişelendim ama bu dönemlerde normalmiş günde 10 kere hissediyorsak sorun yokmuş
Kardelenyigit Beyzaburcu ayy kuzumm gerçekten mii en son 28. Haftamda gittim makat gelişti hatta şuan baş aşağıysa çok çok sevinirimm 😍yarın gidicem doktora
Beyzaburcu Kardelenyigit normal canm hiç canını sıkma erken dônebiliyormuş bebisler ilk bnde panik yapmstm tek değilsin 🤗🤗🥰
Eylul_ Benmde kalp atışı gibi pıt pıt bisey hissedyrm o nedir acaba hisseden var mi öyle bisey 32+5im