Kizlar 36+4 olduk bacaklarimda ki yaralar ice büyüyor ve ciban gibi olmus doktor randevumada daha var acaba basina böyle bisey gelen var mi doktora en son söylediğimde hamilelikten oluyo sonradan düzelir demisti ama düzelme falan olmadi ne oturabiliyorum ne yuruyabiliyorum bildiginiz bir yöntem var mi acaba