Gulsum1 Arkadaslar ayrintili ultrasona gitmeyen var mı? Benim bulundugum sehirde yok ayrintili ultrason malum en yakin elaziga gitmem gerek ama giris cikislar kapali oldugu icin ne yapicam karar veremedim? Aranizda bu durumda olan var mi? Ne yapacaksiniz
Islim123 Gulsum1 kuzum su durumda Allah yardimcin olsun. Ama ayrıntılı ultrason önemli diye düşünüyorum doktorumda öyle demişti bebekte bir sıkıntı varsa doğum anında ona göre doktor bulundurulup yönlendiriliyor.
Cydcyd Gulsum1 benim bulunduğum ilde de yok ben yaptırmayacağım şu an başka bir ile ve bir hastaneye gitmeye çok korkuyorum
Gulsum1 Islim123 ya onemini biliyorum ama su virus olaylarindan cok arada kaldik hastaneye gitmeye korkuyoruz resmen
Umutevi Gulsum1 tayinciyiz canm ben de cok arada kaldim zaten uni den randevu bir turlu alamadik .nerde olursa yaptrcaktik ama cikis yok
Gulsum1 Umutevi ayni durumdayiz bizde canm 20 haftaligim bende ozele gitmeyi dusunuyoduk uniden randevu bulamayiz diye. Ama bu durum cikinca cok kotu oldu yaptirmasak bisi olur mu sonrasinda cok tedirginim gercekten :(
Pnrbtr Umutevi Gulsum1 kızlar yanlış biliyorsam affedin nolur. Büyükşehirler arası giriş çıkışlar yasak diye biliyorum. Yani tunceli elazığ arası özel arabanız varsa gidilemez mi.
Umutevi Tuncelide erkan beydeyim elazigda medikalle fethi sekin arasinda kalmistik ayrintilida fethi sekin necati kaya iyi diye duymustum perinatolog. Hc giremesek sikinti mi acaba ya vicdanen uzgunum 19+2yim erkek bebis bekliyorum
Gulsum1 Umutevi ya bilmiyorum ki sonrasi icin onemli oldugunu soyluyolar evet onemli ama durum bundan ibaret valla ne yapicaz biz de bilmiyoruz buradakiler niye bakmiyolar ben anlamiyorum medicalde normal kadindogumcular bile bakiyo dediler. Gitmeye kalksak giris cikislar sıkıntı. Hadi gittik diuelim hastaneler zaten basli basina bi sorun suan her yer cok berbat durumda
Gulsum1 Cydcyd Allah yardimcimiz olsun insallah saglikla gelir bebeklerimiz biz de gidemeyecez bu durumda malesef😔