ElifY Ben yaptıracağım ama çevremdeki kişiler zararlıymış ama neden yaptırıyorsun diyor. Yahu uzmanlar (canan karatay gibi insanları dikkate almıyorum her konuda yorumu var ama doğru değil) mutlaka yaptırın anne ve bebek için önemli diyor. Annem 96 senesinde,son hamileliğinde bebeğini kaybetti. Kilolu bir bebekti ve annemin gizli şekeri varmış fark edilmedi. Bunu anlattığımda susuyorlar. Testi yaptırmak için üzücü bir olay yaşamamıza mı gerek var. İçtiğin sıvıdaki aldığın şeker senin her hafta tükettiğin gıdalarda var zaten. Daha ne düşünüyoruz ki.