Csnsu Kızlar deliriyorum acil yardım bana erik istiyorum ve bulunduğum yerde yok denilcek kdr az bnden önce bitmş oluyor her akşm böyle krıze gırıyom hoşafı falanda sarmıyo yani bi site vardı antakyada can erık kiloyla satılıyodu bulamıyorum npıcam
serifeismetalper Csnsu o kadar hamilenin içinde yiyecek biseyden bahsetmek ne kadar doğru. Alan var alamayan var. Bulan var bulamayan var
1prens1prensesannesi_ Csnsu canım pınar öanavı var kayseri de siparişle gönderiyorlar sanırım ona bak istersen instagram dan
mlsmrtgll Csnsu simge markete filan baktınız mı ? Ya da maviye sümerlerde ki manavlarda vardır illa olmadı vali göbeği taraflarına bakın
Csnsu serifeismetalper kusura bakma baslıkta yazdım meyve ıcerır dıye meraklanıpta bakmasaydın keske yrdımcı olblck insnlr vrdr dıye düşndm 7 haftalıktan beri istiyorum cnkü 17 hftalık oldum anlysszlğn için saol kadının düşmani gene kadın
ikiprensannesiiii serifeismetalper keyfinden yazmamış danışmak için yazmış demek ki canı çok istedi biraz anlayışlı olun açıp bakmasaydınız o zaman
Nergiiscelik Az önce Bi arkadaş daha böyle bir post açmıştı ama baska bir meyve için… Mecburen kocişimi yolladım almaya bulmuş çok şükür erikte bulmuş hatta çıkmış canım büyük manalarda bulabilirsiniz..
Nurseda2612 Csnsu canım bizim burda ufak kutularda satılıyor 10 tane falan var içinde 10 lira bir kutusu
Akdenizbebisi Nurseda2612 uygunmuş orda burda kutuda sadece 3 tane vardı 40 TL ye satıyorlardı altın alıyoruz sanki 😒
Nurseda2612 Akdenizbebisi havalar ısındı ya düşüyor yavaş yavaş canım istediği zaman bende 40 a almıştım şu an 10 tl
annecikk_ Valla kendime iskence ediyorum resmen 😂😂 asiri aseriyorum ve italyada yasiyorum ne erik ne cagla burda yetismiyor yetissede erik yesil daha olmamis bu diye yemiyolar bilmiyolar😂😂 asla bulamiycam ama benim yerimede yiyin afiyet bal olsun❤️❤️😅
AtaMommy Csnsu canım bende aynı durumdayım 3 tane eriği paketleyip 50 tl ye satıyorlar eşim 2 paket almış ama inan erikten başka herşeye benziyodu tadı ağız burkuyodu yiyemedim çöpe attım bulup alsam bile paran boşa gider sabret
Nurseda2612 Akdenizbebisi ben Burdur’da yaşıyorum şu an burda var nerede yaşıyorsunuz ki Antalya Manisa İzmir hep çıkmış heryerde
Akdenizbebisi Nurseda2612 İstanbul’da yaşıyorum 🤭 burda geçen gördüm ama ordan ne zaman meyve alsam pişman oluyorum yapay hep tatları 😟
Csnsu Nurseda2612 tekirdağın saray ilçesndeym annem crsamba pazara bkıcam dedı erken gıdıp az getırıyolrmş bıtıyomş hmn