Ben cumartesi gununden beri cekiyorum kalça agrisini.
27+2 olduk.
Sol kalçamda inanilmaz bir ağri var yattigim yerden kalkarken adeta aglayarak kalkacak duruma geliyorum. Yururken çok zorlaniyorum.
Bugun eşime masaj yaptirdim ayrica kucuk ve yavaş adimlarla yurudum sanki biraz daha iyiyim.