ben kullanmıstım ilk doğummda cnm sancın başlayınca geniş ağızlı bir kavanoz yada sürahinin içine koyup zemzem suyu ile karısık yada sadece su size kalmıs birsey bizimki okunmus bir suydu içine koyun ve ondan 10 dk sonra bir bardak için o açıldıkça sizin açılmanzda oluyor bnm saat 12 de 4 cm di 2.30 da 10 cm oldu yani doğum yaptım hemn dakkasına cıkarmanız lazım rahim toplamsı için faydası var 🥰 kullanırsanız faydasını görrsnz insallah 🥰