Xyz12 Herkese merhaba, 13. Haftamda %70 kız dedi doktorum ama eşim ve aileme haber vermek için netleşmesini bekliyorum. Ne zaman netleşir tam olarak. Teşekkürler
Gamzeren Xyz12 banada 13. Haftamda kız gibi dedi çarşamba kontrolüm var 16 haftalık olduk bugün bakalım ne diyecek doktor
Xyz12 Gamzeren Gamzeren sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah, cinsiyeti netleştiginde buradan baban san yazar misin :) teşekkürler şimdiden iyi geceler
akovalardan Xyz12 bende doktorum 12.haftada söyledi hatta kesin dedi.17.haftamda kontrole gittim aynıydı cinsiyeti bakalım detaylıyi bekliyoruz hayırlısı ile.