Arkadaşlar ıyi akşamlar
13 haftalık hamileyim doktorun folik asiti kesti. Femix omegayi verdi. Ama.ben hapı içmekte zorlanıyorum. Benim.gibi zorlanan varmi aranızda . Nasil kullanıyorsunuz.bir gün içsek birgün içmesek olurmu. Önerilerinize ihtiyacım var..