Zeyno99 2adet 5li hastane çıkışı 7adet alt üst takım 0-3ay 4adet 1-3ay alt üst 2adet zıbınlı takım 0-3ay 4adet uzun kol zıbın 0-3ay 4adet uzun kol 1-3ay -1det uzun kol zıbın yenidoğan 4adet kısakollu zıbın 0-3ay 1adwt atlet zıbın 0-3ay 4 tek alt pratiksiz yenidoğan 4 alt 1-3ay 2adet yenidoğan tulum 4adet 1-3ay tulum 10adet şapka (takımların şapkaları) 6eldiven 19 adet çorap yenidoğan ve 1-3ay karışık ağız mendili penye 20adet ağız mendili Müslin 4adet 2alt açma 3battaniye 1 örme örtü 4penye örtü kundak için 1pike örtü 1nevresim takımı 1emzik damaklı emzik kutusu 1biberon anne bebek çantası oyuncak kutusu anne yanı yatağını aldım UYGUNA BULDUĞUM İÇİN ERKEN ALDIĞIM BÜYÜK EŞYALARI 6-12ay yelek 3ay penye yelek 9-12qy penye yelek 1yaş picama takım 9-12ay 2alt 12-18ay 2alt 12-18ay picama takım YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ANNELER 22+2den selamlar 🥰🥰🥰 Temmuz sonu Doğum inşallah 🥰
_defnee Zeyno99 Küçük bir tavsiyem var. Bende kıyafetleri 0-3 3 falan aldım yenidoğan alsaymışım keşke biraz. Büyük geldi kıyafetler. Birkaç takım sa yenidoğan almak lazım mutlaka bence
Zeyno99 _defnee evet bende öyle düşünüyorum ama 7adet alt üst 0-3ay olanlar Yenidoğanla üst üste koyunca aynılar o yüzden arada kaldım 🙃