Evettt sevgili anneler anne adayları özel hayat hastanesine gidiyorsanız bence doktorlarımızı ve hastanede yaşanan her konuyu paylaşmalıyız diye düşünüyorum 😇 hayat paylaşınca güzel sonuçta☺Fikir alışverişi yapmak lazım çünkü kafalarımızda bir sürü soru var eminim ( yanlız olamam 😊) ....hastaneyle başlayalım dedim ☺