SevdaOsman yaren123 canım ben tek bi kez test yaptım 49.13tü oda gebe olup olmadığımı öğrenmek için direk hastane gittik sonra ilaçları yazdırdık daha hiç muayene olmadım salı test yapcam ama doktora tüm testleri istedi
SevdaOsman Cerentolga doktor bana çok ciddi değil dedi sonra ikisini verince çok ciddi olsa ne verirdi acaba die düşündüm 🤔 3aya kadar hap sonra sadece iğne hapı bırakcam yani 3aya kadar öyle dedi
Mrv06 SevdaOsman keseyi geçen hafta gördük canm haftaya bebegi görmeye gidecem clexsane 0.4 kullanıyorm bn
SevdaOsman Cerentolga kürtajdan önce mi yani ölü dediler ağrım sızım yoktu sonra ara ara akıntıyla beraber oluyodu az az
Cerentolga SevdaOsman Kaybettiğin bebeğin için üzüldüm. Umarım bu sefer sağ Salim kucağına alırsın canım 🙏
SevdaOsman Cerentolga amin inşallah Rabbim kimseyi paysız bırakmasın inşallah hepimiz o duyguyu tadarız inşallah amiiiinn 🤗
Cerentolga SevdaOsman ultrasonda gözüktü birkaç gün önce. 7 haftalık gebeyim. Kalp atışlarını da duydum. Korkulacak birşey yok kendi kendine istiharat ile kaybolabilir de 1 hafta sonra tekrar göreyim dedi ve Progestan başladık o kadar 🙁
Mrv06 SevdaOsman kendim yapıyorm canm göbekten . 3.5 yaşında bi kzım var ona hamileykende kendim yapmıştım.
SevdaOsman Sevdaosman_polat kızlar ekleyin hepimiz aynıyız pıhtılaşma olanları merak ediyorum ordan konuşur haberleşiriz burda ekleme yok bişey yok 😏