SevdaOsman benim son adet tarihim 21.subatdi, 22martda adet olmam gerekiyordu o günü test yapdim silik cikdi doktorum almanyada bende parisdeydim doktorum dedi hemen bi kan tahlili yapdir ve görün gitdim ultrasonda cikmadi kan testi yapdi daha cok yeni dedi kan testim 35 cikdi 26 martda tekrar kan verdim 27 martda tahlilimi aldim 246 olmusdu tekrar diktor cikdik bakdilar kese yokdu dis gebelikden süphe etdi hemen baska alete koydu bakdi tüpler temiz dedi diger güne yani 28 martda yine kan istedi 616 olmusdu sükür ve o gün mercimek kesemi gördüm 2 nisanda daanmaxim acile gitdim daha ömce bi bebegi,i kaybetdim korku vardi icimde kese büyüdümü diye sükür az daha büyümüsdü ama icinde bebegi görmedik diye cok korkuyorum insaallah persembe iyi haberler alirim🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻