DamlaNur29 Cok güzel bi duygu kızlar içinde oynayan haraket eden bişey var sanki gıdıklanma hissediyrm yada bi kus tüyü gibi dokunurcasına hissediyorum ve cok hareketli bi bebek olucak bugun 3 4 defa hissetim 💙
Mervedayi DamlaNur29 16+4 düm 3 gündür bende hissediyorum cnm pıt pıt die☺️ Gerçekten çok güzel bir duygu her doktora gittiğimizde zaten doktor diyordu çok hareketli die 🙈 ama hissetmek apayrı
13092020 DamlaNur29 Tam olarak nerede hissettin canım .Ben 17+1im bişryler hissediyorum ama gaz sancısı mı bebek mi anlayamıyorum
RabiaMG DamlaNur29 bende 16. Haftadaym birkac gundur yattigm zaman pit pit hissediyorum parmagmla dokununcada karsilik verdi birkackez yavas yavas hissediyoruz sanirim🥰
DamlaNur29 Mervedayi yattıgım zaman pıt pıt atıyor zaten 10.haftadan beri damar falan diyen oldu ama bence bebekti o hala öyle pıt pıt atıyor yattığımda 🤰❤
Mervedayi DamlaNur29 olabilir cnm en iyi vücudunu tanıyan sensin belki erken hissetmiş olabilirsin. Yatarken çok hoş oluyor ama pıt pıt die vuruo bi hoşuma gidiyor anlatamam 🙏☺️
DamlaNur29 Gamzeren 2.gebeliklerde daha erken hissedebilirmiş o hissin nasıl bişey olduğunu bildiğiniz için galiba❤
Sebi9590 Kizlar sirt ustu yatdigim anda kipirdamaya basliyo bebekdir dimi ? cunku sag, sol tarafima dönünce duruyo hareketi 15+6yiz
DamlaNur29 Sebi9590 benim sırtım agrıyor sırt üstü yatamıyorum oturdugumda ve yan döndüğümde hissediyrm en iyi sen bilirsin vücudunu canım bebek olabilir
DamlaNur29 13092020 göbek deliğinin altında canım kasık ile göbek deliği arası yani hissedersin korkma herkes bir olck diye bişey yok gaza benzemiyor yani bi kıpırdanma ve gıdıklanma gibi hssediysn içten geliyor ama
Merveyenianne DamlaNur29 bende 16. Haftadayım az önce namaz kılarken ayaktayken göbek deliğimin az altında vurma sızlama çimdikleme gibi ani bşy oldu bence bende hissettim ☺️☺️❤️
DamlaNur29 Pnrbtr kilodnda olabilir cnm bide ilk gebelikse normal bende ara ara hissediyrm zaten cok degıl yani biraz büyümesi lazım bebişlerimizin💙