nursenalc Hanımlar iyi akşamlar 36+2 haftamdayım ve bu hafta içi kontrolüm var ama malum virüs olaylarından dolayı aşırı tedirginim kontrole giden oldumu bu zamanlarda yada doktorunuzun aradığınızda çağırdımı sizi bu arada benim doktorum Cihangir bey giden varsa hastane önlemleri nasıl?
sukranaslier nursenalc ben 37. Haftamda gittim ama klinik olduğu için boştu bence bir görünmen lazım son haftaların ne olur ne olmaz
Mila4 nursenalc Eylul-Ada2020 Eylul-Ada2020 muayene ücretleri ne kadar.doktordan doktora değişiyor mı acaba doğum ücreti sende şubatta sormuşsun zam gelmişti zaten..
Eylul-Ada2020 Cuma günü gittim kapıda ateşinizi ölçüyorlar herkes maskeli eldivenli doktorum Pelin san çok stresliydi nasibimi aldım geldim 😡
nursenalc Eylul-Ada2020 Ben ilk başta gidiyordum ona zaten normalde de öyle biri sonradan değiştim hiç memnun kalmamıştım aşırı agrasif biri ve psikolojik baskı uyguluyor
Eylul-Ada2020 nursenalc aynen öyle korkarak gidiyorum resmen sesi olduğu gibi dışarıda ciyak ciyak bağırıyor dengesiz
sedabl nursenalc bu merkez hastanesinde ne varsa hepsi agresif heralde murat bey ordan darıca farabiye gelmiş geçici olarak hiç k9nusmama müsade etmedi hastasına papağan muabelesi yapıyo
B_marzi nursenalc bende Pelin sana gidiyorum ama 18,19 gündür gidemiyorum bir kere gittim daha Pelin’e acaba nasıl bir doktor siz ne zamandır gidiyorsunuz
nursenalc Eylul-Ada2020 Ben mart ayında sordum ama doktorla ilgisi olduğunu düşünmüyorum çünkü bana doktorun kim diye sormadılar
nursenalc Eylul-Ada2020 geçen ay kontrole gittiğimde sordum normal doğum 2350 Sezeryan 2650 TL dediler
Eylul-Ada2020 nursenalc ben Şubat ayında sormuştum sezeryan 2000 tl demişlerdi acaba doktora göre mi değişiyor 🤷♀️
Mila4 nursenalc fiyatı konağa göre baya uygunmuş.bende virüs olayları bitince Cihangir beye gidicem isteğe bağlı sezeryan istiyorum bu doğumu insallah.ilk çocuğum da gitmiştim kendisi çok bilgili bir dr..
nursenalc Mila4 Ben mart ayında sordum doğum ücretini Cihangir beyin muane ücret 102 TL ödedim doktordan doktora değişiyor muane ücreti pelin doktorun 92 TL ücreti
Mila4 nursenalc Fazla bir fark yok ama muayne ücretleride uygunmuş diğer yerlere göre. ben nasıl duymadım,8 sene önce gitmiştim Cihangir beye.şimdi yine ona giderim insallah aynı olumlu karşılar,ters oldularmı ben hemen morelman çöküyorum..😊
Mila4 Mila4 sanırım Pelin dediğiniz doktor biraz agresif,ben ona hiç bulaşmıyım ozaman.zaten stresli dönemler bu yüzden ilgili doktor seçimi çok önemli..