Sezen1454 Arkadaşlar merhabalar. 30 büyük şehire giriş ve çıkış yasaklandi ya ailesi izin alabilen var mi hic ya da bir bilgisi olan
merveberrademirel Sezen1454 benim eşim doğuma gelebilirmi diye düşünüyoz ben ailemin yanındayım gelemicek galiba😣
Rumis Sezen1454 Ay inşallah izin alabilir canım benim haziranda ben de düşünüyorum nasıl olcak diye senin doğum ne zaman
Sezen1454 merveberrademirel inşallah gelebilir. Sizin için dua edecegim. eşiniz ne işle mesguldu asker yada polis ise belki o biliyordur izin alinip alınamayacağını
Sezen1454 Rumis Nisanin 17 sinde😭 ve 5 yasinda bir oğlum var. Esim mecburen oğlumla kalacak eger annemler gelemezse mecbur bi arkadasimdan rica edecegim hastanede benimle kalmasını 😔 ve malesef hic rahat edemeyecegim
merveberrademirel Sezen1454 vala bende 24 nisanda doğum yapacam kısmetse ama hiç düzelecek gibi değil
Sezen1454 merveberrademirel bizim zamanlarimiz cok yakin tabi ama eger sadece 15 gün giriş çıkış yasagi olursa sizin tarihinize kalkmis olur yasak insallah
Sezen1454 merveberrademirel evet artik nasibimizi yasayacagiz. Bizler icin cok zor bir zaman. Rabbim kolaylastirsin