Merhabalar ben aralık ayında 7 haftalık bebeğimin kalbinin durması sonucu kürtaj oldum. Doktorumun 3 ay korunun uyarısını dikkate alıp son kontrolümüzde doktorumuzun herşeyin normal bebek çslışmalarına başkaysbilirsiniz demesi üzerine bu ay denedik. Adetime 3 gün kala yani p günü evde bir test yaptım ikinci çizgi silikti. Adetime 2 gün kala tekrarladım testi bu kez 2. çizgi daha belirgindi. Bugün adet günümdü öğle gibi pembe ıkindiye doğru kahverengi lekeler gelmeye başladı testi bir kere daha tekrarladım bu kez testteki ikinci çizgi daha koyuydu. Hastaneye gitmeli miyim eşim polis ve evde değil bu şehre yeni geldik . Aklım allak bullak lütfen yardımcı olun