Dinlen kendıne Canım çok yorma kendını ılk zamanlarda bel agrısı oluyo ama dıkkat etmek lazım ..hamılelıgımın ılk zamanlarında mısafırımız gelmişti cok hizmet ettım gel git yaptım sonra çok aşırı belım agrıdı ve ertesı günü yataktan çıkamadım Ağrıdan ve bı kaç saat sonra kanamam olmustu .. dıkkat et kendıne temızlıgını yavaş yavaş yap dınlene dınlene yap , Allah’ın ıznıyle bısey olmaz